Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Potrzebujesz więcej czasu ? Skontaktuj się z nami telefonicznie, a nasz dział obsługi klienta wydłuży dla Ciebie czas na zwrot.
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.
1. Umieść towar w oryginalnym opakowaniu.
Spakuj krzesło lub hoker w oryginalny karton, w którym dostarczyliśmy zamówienie.
Użyj materiałów ochronnych, których użyli nasi magazynierzy, gdy pakowali Twoje zamówienie.
2. Odeślij produkt na wskazany przez nas adres:
Krzeslaihokery.pl
ul. Podmiejska 27
85-435 Bydgoszcz
Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do punktów odbioru (np. paczkomatów).
3. Oczekuj na zwrot pieniędzy.
Maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych zwrócimy Ci pieniądze na wskazany rachunek bankowy.
Standardowy czas realizacji zwrotu wynosi 2 dni robocze od otrzymania przez nas produktu.
W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575
Reklamacje:
Oferujemy pełne wsparcie oraz serwis posprzedażowy.
1. Produkt z którego korzystasz uległ uszkodzeniu ? Wypełnij formularz reklamacyjny
2. Jeśli wygodniejsze będzie dla Ciebie przesłanie e-mail - nie ma problemu.
Wyślij do nas zdjęcia uszkodzeń pod adres reklamacje@krzeslaihokery.pl wraz z dowodem zakupu lub numerem zamówienia.
3. Nasz dział reklamacji podejmie odpowiednie kroki, aby korzystanie z produktu było dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące.
W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575