Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru: 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Potrzebujesz więcej czasu ? Skontaktuj się z nami telefonicznie, a nasz dział obsługi klienta wydłuży dla Ciebie czas na zwrot. 



Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.

1. Umieść towar w oryginalnym opakowaniu.

Spakuj krzesło lub hoker w oryginalny karton, w którym dostarczyliśmy zamówienie.

Użyj materiałów ochronnych, których użyli nasi magazynierzy, gdy pakowali Twoje zamówienie. 

 

2. Odeślij produkt na wskazany przez nas adres:

Krzeslaihokery.pl

ul. Podmiejska 27

85-435 Bydgoszcz

Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do punktów odbioru (np. paczkomatów).

 

3. Oczekuj na zwrot pieniędzy. 

Maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych zwrócimy Ci pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

Standardowy czas realizacji zwrotu wynosi 2 dni robocze od otrzymania przez nas produktu. 

 

W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575

 

Reklamacje: 

Oferujemy pełne wsparcie oraz serwis posprzedażowy.

1. Produkt z którego korzystasz uległ uszkodzeniu ? Wypełnij formularz reklamacyjny

2. Jeśli wygodniejsze będzie dla Ciebie przesłanie e-mail - nie ma problemu.

Wyślij do nas zdjęcia uszkodzeń pod adres reklamacje@krzeslaihokery.pl wraz z dowodem zakupu lub numerem zamówienia.

3. Nasz dział reklamacji podejmie odpowiednie kroki, aby korzystanie z produktu było dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. 

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575