Koszt dostawy z wniesieniem 0 zł

Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru: 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Potrzebujesz więcej czasu ? Skontaktuj się z nami telefonicznie, a nasz dział obsługi klienta wydłuży dla Ciebie czas na zwrot. 



Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wypełnij na tej stronie formularz zwrotu.

1. Umieść towar w oryginalnym opakowaniu.

Spakuj krzesło lub hoker w oryginalny karton w którym dostarczyliśmy zamówienie.

Użyj materiałów ochronnych, których użyli nasi magazynierzy, gdy pakowali Twoje zamówienie. 

 

2. Odeślij produkt na wskazany przez nas adres.

Proszę odesłać przesyłkę na adres nadawcy, który znajdziesz na formularzu.

Zwracamy uwagę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani do punktów odbioru (np. paczkomatów).

 

3. Oczekuj na zwrot pieniędzy. 

Maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych zwrócimy Ci pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

Standardowy czas realizacji zwrotu wynosi 2 dni robocze od otrzymania przez nas produktu. 

 

W razie pytań skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575

 

Reklamacje: 

Oferujemy pełne wsparcie oraz serwis posprzedażowy.

1. Produkt z którego korzystasz uległ uszkodzeniu ? Wypełnij formularz reklamacyjny

2. Jeśli wygodniejsze będzie dla Ciebie przesłanie e-mail - nie ma problemu.

Wyślij do nas zdjęcia uszkodzeń pod adres reklamacje@krzeslaihokery.pl wraz z dowodem zakupu lub numerem zamówienia.

3. Nasz dział reklamacji podejmie odpowiednie kroki, aby korzystanie z produktu było dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. 

W razie pytań kontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 506 065 575

Koszt dostawy z wniesieniem 0 zł