Koszt dostawy z wniesieniem 0 zł

Koszyk

FAQ

Zamówienia

Zamówienie można złożyć:

Nie, konto nie jest konieczne, aby zrobić zakupy w sklepie krzeslaihokery.pl. Wystarczy wybrać produkty, przejść do koszyka i skorzystać z formularza „Szybki zakup”.

Wszystkie zamówienia na krzesła i hokery staramy się wysyłać w 24 godziny od momentu złożenia zamówienia. Na prośbę klienta możemy opóźnić wysyłkę do 5 dni roboczych. Pamiętajmy jednak, że czas dostawy od momentu wysyłki to przy dużych gabarytach paczek nawet do 3 dni roboczych.

Wybierz produkty i przejdź do koszyka. Zaznacz checkbox „firma” i wpisz numer NIP. Pobierz dane z GUS. Jeżeli adres dostawy ma być inny niż ten z faktury zaznacz checkbox „Dostawa na inny adres” i uzupełnij dane. Faktura VAT zostanie automatycznie przesłana na adres e-mail podany w formularzu, gdy zamówienie zostanie wysłane.

Zamówienie można anulować:

Wszystkie zamówienia wysyłamy w 24 godziny od momentu ich złożenia. Wyjątek stanowią zamówienia na hokery tapicerowane i krzesła welurowe oznaczone na karcie produktu dłuższym czasem wysyłki. Przy dużych gabarytach paczek czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych.

Jeżeli produkt został uszkodzony w transporcie prosimy o przesłanie informacji o tym zdarzeniu na adres reklamacje@krzeslaihokery.pl lub telefonicznie na numer 506 065 575. Odbierzemy od Państwa uszkodzone krzesło/hoker na nasz koszt.

Oczywiście. Po odbiór osobisty zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-12:00. Bardzo prosimy o poinformowanie nas na 30 min przed planowanym odbiorem telefonicznie na 506 065 575.

 

Płatności

Za zamówienie można zapłacić poprzez:

  • BLIK
  • Przelewy24
  • PayPo
  • Tpay
  • Oraz tradycyjnie przy odbiorze zamówienia

Nie, zamówienie nadal jest aktualne. W ciągu 24h skontaktuje się z Toba nasz konsultant w celu ustalenia formy płatności za zamówienie lub jego anulowaniu.

Dokumenty sprzedaży wysyłane są automatycznie na adres e-mail podany w formularzu zamówienia w momencie wysłania zamówienia.

Skontaktuj się z nami poprzez e-mail info@krzeslaihokery.pl lub telefonicznie na numer 506 065 575.

 

Wysyłka

Wszystkie zamówienia realizowane są poprzez firmę kurierską. W przypadku dostawy do mieszkania kurier dostarczy towar pod drzwi. Towar można odebrać również osobiście w naszej hurtowni na terenie Bydgoszczy.

Standardowy koszt dostawy wynosi od 18 zł i zależny jest od ilości oraz wagi produktów. W chwili obecnej do odwołania wysyłka jest bezpłatna. Wyjątek stanowi usługa pobrania gotówki która jest dodatkowo płatna 9 zł.

Tak, w dniu nadania otrzymasz wiadomość e-mail, że Twoja paczka ruszyła w drogę. W dniu dostawy otrzymasz również wiadomość SMS od przewoźnika z numerem kontaktowy do kierowcy, który jedzie do Ciebie z zamówionymi krzesłami.

Jeżeli chodzi o formę płatności za zamówienie przy odbiorze, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z kurierem, którego numer kontaktowy otrzymacie Państwo w wiadomości SMS w dniu doręczenia.

Skontaktuj się z nami poprzez e-mail reklamacje@krzeslaihokery.pl lub telefonicznie na numer 506 065 575. Wspólnie ustalimy rozwiązanie tego problemu.

 

Zwrot

Jeżeli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w 14 dni od momentu otrzymania.

Produkt najlepiej przesłać w tym samym opakowaniu, w którym go Państwo otrzymali. Prosimy o staranne zabezpieczenie wszystkich elementów krzesła, tak aby nie zostały uszkodzone podczas transportu.

Wszystkie krzesła jaki i hokery tapicerowane powinny wrócić w takim stanie, w jakim je Państwo otrzymali. Zmontowane krzesła powiększają rozmiar paczki, a co za tym idzie mocno podwyższają koszty wysyłki, które w przypadku zwrotu towaru ponosi klient.

Na zwrot wpłaty za zamówienie mamy do 8 dni roboczych. Proszę pamiętać aby prawidłowo wypełnić formularz zwrotu.

 

Techniczne

Wszystko czego potrzebujesz do złożenia hokera czy krzesła welurowego znajduje się w zestawie dołączonym do opakowania. Zestawy zazwyczaj zawierają niezbędną do montażu ilość śrub oraz klucz imbusowy. Montaż jest bardzo prosty i zajmuje około 60 sekund.

Położenie nóg zależne jest od niewłaściwego sposobu transportu krzesła. Jeżeli karton z krzesłami był przewożony w niepoprawnej pozycji, nogi mogą delikatnie zmienić swoje położenie. Minimalny zakres regulacji nóg pozwala na ich regulację. W razie niejasności skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy.

W przypadku wszystkich krzeseł tapicerowanych prosimy, aby ich nie montować jeżeli zauważą Państwo jakiekolwiek uszkodzenie produktu.

Wówczas prosimy o kontakt poprzez e-mail reklamacje@krzeslaihokery.pl lub telefonicznie na numer 506 065 575. Wspólnie ustalimy rozwiązanie tego problemu.

Najprawdopodobniej podczas montażu hokera nie została zdjęta blokada siłownika. Czarny korek zabezpiecza siłownik wyłącznie w czasie transportu. Pod blokadą znajduje się przycisk odpowiadający za regulację wysokości hokera.

Po wyjęciu z opakowania włosie welurowe może wyglądać na uszkodzenie mechaniczne. Punktowe „ciemne plamy”. Wynika to wyłącznie z ułożenia w kartonie jednego lub dwóch siedzisk i nie jest uszkodzeniem. Materiał stosowany do produkcji hokerów jest bardzo wytrzymały i odporny na drobne uszkodzenia. Jeśli na Twoim siedzisku znajdują się ciemne „rysy”, „plamy”, „przytarcia”:

  • odczekaj 72h i siedzisko odzyska pełne właściwości
  • użyj źródła ciepła np. suszarki do włosów punktowo przez około 30 sekund następnie przetrzyj mikrofibrą – materiał natychmiastowo odzyska swoje właściwości.

Zapraszamy do zapoznania się z technicznymi aspektami działania mechanizmu regulacji wysokości hokera.

 

Koszt dostawy z wniesieniem 0 zł