Produkt dnia
KRZESŁO MILANO BIAŁE
KRZESŁO MILANO BIAŁE
159,00 zł 79,00 zł
szt.
KRZESŁO KING CZARNE
KRZESŁO KING CZARNE
199,00 zł 129,00 zł
szt.
STOLIK KAWOWY BIAŁY 60 cm
STOLIK KAWOWY BIAŁY 60 cm
249,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO AXEL VELVET aksamit SZARE
KRZESŁO AXEL VELVET aksamit SZARE
249,00 zł 169,00 zł
szt.
KRZESŁO WESTA VELVET aksamit GRAFITOWE
KRZESŁO WESTA VELVET aksamit GRAFITOWE
299,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit GRANATOWE
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit GRANATOWE
299,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit GRAFITOWE
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit GRAFITOWE
299,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit SREBRNOSZARE
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit SREBRNOSZARE
299,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit ŻÓŁTE
KRZESŁO ASKER VELVET aksamit ŻÓŁTE
299,00 zł 199,00 zł
szt.
KRZESŁO MILANO transparentne
KRZESŁO MILANO transparentne
199,00 zł 159,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530 888 484.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Poinformuj nas e-mailem pod biuro@krzeslaihokery.pl, który produkt chcesz zareklamować, dołączając pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty. 
    Prosimy w temacie e-maila podać numer zamówienia. 
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Czas na reklamację z tytułu rękojmi 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@krzeslaihokery.pl lub telefonicznie: 530 888 484. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jako Konsument jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5.  Zwrotu należy dokonać na adres: 

    KrzeslaiHokery.pl

    GLINKI 79

    85-861 BYDGOSZCZ

    tel: 530 888 484

    JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR:

    http://glow-vision.home.pl/formularz_zwrotu.pdf
     

    WEJDŹ W LINK - WYPEŁNIJ FORMULARZ I DOŁĄCZ DO PACZKI NA JEJ ZEWNĘTRZNĄ CZĘŚĆ - NIE WKŁADAJ FORMULARZA ZWROTU DO KARTONU.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl